loading...

مركز مشاوره ايران تحصيل

ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

بازدید : 221
11 زمان : 1399:2

سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان
سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

يكي از سؤالاتي كه والدين عزيز از مشاورين ايران تحصيل دارند، در رابطه با سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان مي‌باشد. در سال‌هاي گذشته هم‌زمان با انجام ثبت نام حضوري در مدارس، مديران دبستان‌ها نام دانش‌آموزان و تعداد آنان را يادداشت مي‌نمودند و هزينه خريد كتاب را از دانش آموزان دريافت مي‌نمودند. پس از توزيع كتاب‌ها به مدارس ، در زمان مقرري دانش‌آموزان مي‌توانستند نسبت به دريافت كتاب خود اقدام نمايند.

تغييري كه در سال‌هاي اخير نسبت به سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان شاهد هستيم ، در رابطه با الكترونيكي شدن سفارش كتاب مي‌باشد. بدين صورت كه مديران مدارس ، معمولاً به صورت گروهي تمامي دانش‌آموزان را ثبت نام مي‌نمايند و پس از آن بر اساس نام مدرسه و تعداد ثبت‌نام‌هاي مدارس ، كتب مورد نظر از طرف اداره آموزش و پروش به مدارس مذكور تحويل داده مي‌شود و در شهريور ماه اولياي عزيز مي‌توانند كتب دانش‌آموز خود را تحويل بگيرند .

سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان مي‌تواند به صورت يك نفره نيز انجام شود. بدين صورت كه كليه اولياي عزيز چنانچه مايل باشند مي‌توانند با توجه به سامانه ثبت نام اينترنتي كتب تعيين شده، نسبت به خريد كتاب درسي دبستان به صورت فردي اقدام نمايند. بنابراين امكان خريد كتاب هم به صورت فردي و هم به صورت گروهي امكان‌پذير است.

جهت سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان ،خريد كتاب درسي دبستان با مركز مشاوره نظام وظيفه ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

خريد كتاب درسي دبستان

خريد كتاب درسي دبستان

خريد كتاب درسي دبستان

خريد كتاب درسي دبستان در وهله اول بر عهده تمامي مدارس ابتدايي سراسر كشور گذاشته شده است. اين وظيفه از طرف آموزش و پروش بر عهده مديران تمامي مدارس گذاشته شده است. دانش آموزاني كه واجد شرايط مدارس شاهد مي‌باشند نيز، مي‌توانند با در زمان مقرر، در سامانه ثبت نام شاهد اول ابتدايي ثبت نام نمايند.

برخي از والدين ممكن است حساسيت‌هاي خاص خود را در رابطه با تحصيل فرزندشان داشته باشند و به همين دليل خريد كتاب درسي دبستان را خودشان به صورت فردي انجام دهند. خوشبختانه در سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي امكان اين خريد به صورت تكي وجود دارد. بنابراين پس از ورود والدين به سامانه مذكور و طي كردن مراحل مورد نظر، مي‌توانند كتاب مورد نياز را خريداري نمايند.

ممكن است با ديدن سفارش كتاب درسي كلاس اول اين سؤال برايتان پيش آمده باشد كه اگر اين وظيفه بر عهده مدارس و مديران آن گذاشته شده است، چرا بايد اولياي عزيز به صورت فردي نسبت به خريد كتاب درسي دبستان اقدام نمايند؟ و يا به كدام سامانه جهت خريد كتاب بايد مراجعه نمود؟ نحوه انجام اين خريد به چه صورتي مي‌باشد؟ پاسخ تمامي اين سؤالات را با استفاده از برقراري ارتباط با مشاورين ايران تحصيل به دست خواهيد آورد.

سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان به صورت فردي در سامانه جداگانه اي كه آموزش و پرورش در نظر گرفته است امكان پذير مي باشد.

نحوه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

نحوه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

نحوه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

متأسفانه برخي از والدين در هنگام ورود به سامانه و ثبت سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان با مشكلاتي روبه رو شده‌اند كه برخي از اين مشكلات و همچنين راه‌حل آن‌ها در ادامه اشاره خواهيم نمود. اولاً و در ابتدا لازم است اين نكته را متذكر شويم كه مديران مدارس به هيچ عنوان حق ارجاع والدين براي خريد كتاب درسي دبستان به مراكز كافي نت ها را نخواهند داشت. بنابراين چنانچه اولياي عزيز خود مايل به انجام اين كار باشند‌ مي‌توانند در سامانه مورد نظر ثبت نام نمايند.

يكي از مشكلات سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان به مرورگر مورد نظر جهت ورود به سامانه مربوط مي‌باشد. توصيه مي‌نماييم از مرورگر فايرفاكس و يا اكسپلورر براي ورود به سامانه فروش و توزيع مواد آموزشي استفاده نمايد. چنانچه از تلفن‌هاي هوشمند و يا تبلت ها براي خريد كتاب درسي دبستان اقدام نماييد، حتي با وجود تلاش خود جهت وارد شدن به سامانه مذكور، امكان ورود به آن را نخواهيد داشت. بنابراين ورود به سامانه تنها با استفاده از سيستم كامپيوتر و لب تاپ امكان‌پذير مي‌باشد.

با توجه به وارد نمودن اطلاعات هويتي و همچنين لزوم آن جهت ثبت نام ، اتباع خارجي نمي‌توانند وارد سامانه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان شوند. اتباع عزيز مي‌توانند به‌جاي وارد نمودن شماره سريال شناسنامه، از شماره 6 رقمي كد اتباع خارجي استفاده نمايند و بدين صورت در آنجا سفارش خود را به ثبت برسانند.

كانال اطلاع رساني سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

كانال اطلاع رساني سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

سامانه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

با توجه به مشكلاتي كه والدين عزيز به دليل عدم اطلاع از نحوه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان دارند، هر ساله شاهد مشكلات فراواني از سوي اولياي عزيز مي باشيم كه متاسفانه در صورت عدم موفقيت خريد كتاب درسي دبستان ، با مشكلات فراواني مواجه شده اند، بنابراين ما سامانه خريد كتب ابتدايي ايران تحصيل را براي كليه دانش آموزان و اولياي عزيز راه اندازي نموديم تا به راحتي بتوانند به انجام اين امور بپردازند.

نكته مهم را در رابطه با سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان به صورت فردي به خاطر داشته باشيد كه تفاوتي نمي كند شما كتب خود را به صورت فردي خريداري نموده باشيد و يا اينكه اين كار را به مديران محترم مدارس سپرده باشيد. در هر دو صورت، توزيع كتب از طرف آموزش و پرورش به اداره مناطق مورد نظر تحويل داده مي شود و پس از آن، اين كتب به مدارس هر منطقه تحويل داده مي شود. بنابراين در نحوه تحويل كتاب درسي ، تفاوتي در رابطه با نحوه خريد كتاب درسي دبستان وجود نخواهد داشت.

چنانچه از سامانه سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان ايران تحصيل استفاده مي نماييد، نيازي به مراجعه حضوري نخواهيد داشت و به راحتي اين سامانه در هر كجاي كشور، بدون هيچ گونه محدوديتي در اختيار شما دانش آموزان و اولياي عزيز مي باشد. بنابراين به هنگام ثبت خريد كتب درسي دبستان حتما لازم است مدارك شخصي خود را در دسترس داشته باشيد.

براي ثبت سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان و استفاده از سامانه خريد كتاب درسي دبستان ، مي توانيد با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ما علاوه بر ارائه راهنمايي هاي لازم به شما اولياي گرامي ، تمامي انجام امور سفارش و خريد كتاب و ثبت نام مدارس نمونه دولتي و ثبت نام مدارس تيزهوشان را نيز بدون انجام هيچ گونه خطايي براي شما به ارمغان مي آورند. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، سامانه مذكور در اختيار شما عزيزان مي باشد. كافي است با شماره هاي موجود در جداول تماس حاصل نماييد.

جهت سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان ،خريد كتاب درسي دبستان با مركز مشاوره نظام وظيفه ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

بيشتر بدانيد

ثبت نام آزمون تيزهوشان 98-99

طرح شهاب چيست؟

مشاوره و برنامه ريزي

سامانه ثبت نام مدارس انرژي اتمي

مشاوره قبولي در مدارس تيزهوشان

شرايط ثبت نام مدارس تيزهوشان 98-99

azmoon.medu.ir

سفارش كتاب درسي كلاس اول دبستان

دانلود كتابهاي درسي پايه اول دبستان

خريد كتاب درسي دبستان

منبع : كتاب درسي كلاس اول

بازدید : 221
11 زمان : 1399:2

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98
اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 از امروز از طريق سامانه ثبت نام كنكور سراسري 98 امكان پذير خواهد بود لذا به اطلاع كليه داوطلبان محترمي كه به نتايج آزمون اعتراض دارند مي رسانيم از امروز مي توانيد با مراجعه به سامانه سنجش كشور اعتراض خود را مبني بر نتايج آزمون سراسري 98 اعلام نمايند.

شايان ذكر است ثبت اعتراض به كنكور سراسري 98 براي داوطلبان محترم از طريق تماس تلفني با سامانه مشاوره ايران تحصيل نيز امكان پذير خواهد بود لذا داوطلبان محترم مي توانند جهت اعتراض به كنكور 98 از ساعات 8 صبح الي 12 شب با شماره هاي 9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس حاصل نمايند.

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

سازمان سنجش يكي از ارگان‌هاي دولتي است كه كار خود را به صورت دقيق و به بهترين نحو انجام مي‌دهد. به همين دليل شك و ترديد در رابطه با درستي و يا نادرستي نتايج شايد محلي از اعراب نباشد. اما برخي از داوطلبان در زمان انتشار نتايج كنكور سراسري ممكن است نسبت به نتايج آزمون در كارنامه اوليه و يا كارنامه نهايي خود معترض باشند به همين دليل اقدام به ثبت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 مي نمايند.

خوشبختانه اعتراض به نتايج كنكور سراسر 98 كاملاً امكان پذير است و البته در اين رابطه نبايد فراموش كرد كه قوانين خاصي براي اين اعتراض وجود خواهد داشت كه هر داوطلب كنكور در صورت دارا بودن اين شرايط و تنها موارد تعيين شده خواهد توانست اعتراض خود را به ثبت برساند. اعتراض داوطلبان گرامي ممكن است شامل موضوعات مختلفي باشد.

چنانچه اعتراض به نتايج كنكور سراسر 98 واقع نگردد يا شما در رشته‌هاي مورد انتخابي خود موفق به پذيرش نشويد، مي‌توانيد در رشته‌هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري و يا درثبت نام تكميل ظرفيت كنكور سراسري شركت نماييد. اما بهرحال سامانه اعتراض بعد نتايج كنكور 98 براي تمامي داوطلباني كه نسبت به نتايج خود معترض مي‌باشند امكان پذير خواهد بود.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98مشاوره قبولي در كنكور سراسري ، فنون تست زني بدون معلومات ، شرايط ثبت اعتراض و همچنين نحوه تائيد اعتراض از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

با توجه به اينكه سازمان سنجش هرساله شاهد برخي از اعتراضات از سوي داوطلبان گرامي مي‌باشد، و تعداد مراجعه حضوري جهت ثبت اين اعتراضات موجب بروز برخي از مشكلات در عملكرد اين سازمان مي‌گردد ، بنابراين سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 را راه‌اندازي نمود تا با توجه به آن هر يك از داوطلبان بتوانند در رابطه با اعتراض خود بدون نياز به مراجعه حضوري اقدام نمايند.

در ادامه به شرح كامل نحوه استفاده از سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 خواهيم پرداخت . اما قبل از آن، لازم در رابطه با شرايطي كه داوطلبان مي‌توانند اعتراض نمايند اطلاعات لازم را كسب نماييد. متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه با در نظر گرفتن اين موارد اين‌كه سازمان سنجش به اعتراض شما رسيدگي خواهد نمود. در غير اين صورت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 شما بي‌مورد خواهد بود و بديهي است كه پيگيري نخواهد شد.

براي كسب اطلاع كامل در رابطه با اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 مي‌توانند با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نمايند. كليه متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه شرايط مجاز براي سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 براي تمامي داوطلبان با استفاده از اين تماس امكان پذير خواهد بود. همه روزه و در هر ساعت ز شبانه روز اين سامانه در دسترس كليه داوطلبان مي‌باشد.

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 شامل موارد مختلفي مي گردد و داوطلبان با توجه به هر يك از اين موارد مي توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمايند.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

قبل از اينكه به نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 بپردازيم، بهتر است در رابطه با متن اعتراض اطلاعات لازم را كسب نماييد. به اين نكته دقت نماييد كه برخي از داوطلبان در رابطه با شرايط مورد پذيرش نسبت به اعتراض آگاهي و اطلاع ندارند و ممكن است بدون اينكه در اين مورد اطلاعي كسب نمايند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 اقدام نمايند. توصيه ما اين است كه حتماً با يك متخصص براي به نتيجه رساندن اعتراض خود مشورت نماييد.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

براي ثبت نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 لازم است به سايت سازمان سنجش مراجعه نماييد. پس از وارد شدن به سايت لينكي را در قسمت سمت چپ صفحه مشاهده مي‌نماييد كه اين لينك به هنگام آغاز باز شدن سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 باز مي‌باشد. بر روي لينك مورد نظر كليك كرده و پس از آن وارد سامانه شده و لازم است فرم ابتدايي را پر نماييد.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 به چندين صورت امكان پذير است. داوطلبان ابتدا لازم است نام آزمون مورد نظر را انتخاب نمايند و پس از آن هر يك از موارد زير را كه توضيحات آن در ادامه خواهد آمد را انتخاب نمايند. مرحله بعدي كه داوطلبان لازم است آن را پشت سر بگذارند، وارد شدن با توجه به شماره داوطلبي و … مي‌باشد.

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

همانطور كه ملاحظه مي نماييد، اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 در چند مورد امكان پذير است. يكي از موارد در رابطه با نتايج انتخاب رشته مي باشد. برخي از داوطلبان عنوان مي نمايند كه با توجه به اينكه رتبه و تراز مناسبي را كسب نموده اند، اما موفق به پذيرش در رشته هاي انتخابي خود نگرديده اند. به همين دليل نسبت به اين نتيجه معترض مي باشند.

مورد ديگري كه امكان ثبت آن در سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 وجود خواهد داشت، به نتايج آزمون باز مي گردد. بنابراين ثبت اين نوع اعتراض نيز براي تمامي داوطلبان امكان پذير خواهد بود. با توجه به اينكه اين سامانه تنها يكبار امكان ثبت اعتراض را به وجود مي آورد، در نتيجه براي ثبت ، به دقت نسبت به نتيجه مورد نظر متن اعتراض خود را تنظيم نماييد.

سامانه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

ايران تحصيل براي كليه داوطلبان عزيز سامانه اي را اره اندازي نموده است كه با توجه به اين سامانه بدون نياز به هيچ گونه دردسر و يا مراجعه حضوري به مراكز كافي نت ها مي توانيد اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 خود را به ثبت برسانيد. مشاورين و متخصصين ما با توجه به دارا بودن اطلاعات و همچنين تجربه كافي در اين مورد، مي توانند به شما جهت به ثبت رساندن اعتراض راه هاي لازم را در اختيارتان قرار مي دهند.

براي كسب اطلاعات لازم در رابطه با اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 و همچنين استفاده از سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 ايران تحصيل ، كافي است با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 و سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 ، شرايط ثبت اعتراض و همچنين نحوه تائيد اعتراض از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

كانال اطلاع رساني اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

بيشتر بدانيد :

روش مطالعه دروس عمومي كنكور

ثبت نام بدون كنكور در دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور در دانشگاه پيام نور

تكميل ظرفيت كنكور سراسري

روش خواندن آيات دين و زندگي كنكور

تاثير معدل بر كنكور سراسري 98

فنون تست زني بدون معلومات

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

بودجه بندي كنكور انساني

مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98

مشاوره تلفني كنكور سراسري 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 از امروز از طريق سامانه ثبت نام كنكور سراسري 98 امكان پذير خواهد بود لذا به اطلاع كليه داوطلبان محترمي كه به نتايج آزمون اعتراض دارند مي رسانيم از امروز مي توانيد با مراجعه به سامانه سنجش كشور اعتراض خود را مبني بر نتايج آزمون سراسري 98 اعلام نمايند.

شايان ذكر است ثبت اعتراض به كنكور سراسري 98 براي داوطلبان محترم از طريق تماس تلفني با سامانه مشاوره ايران تحصيل نيز امكان پذير خواهد بود لذا داوطلبان محترم مي توانند جهت اعتراض به كنكور 98 از ساعات 8 صبح الي 12 شب با شماره هاي 9099072952 (تماس از سراسر كشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس حاصل نمايند.

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

سازمان سنجش يكي از ارگان‌هاي دولتي است كه كار خود را به صورت دقيق و به بهترين نحو انجام مي‌دهد. به همين دليل شك و ترديد در رابطه با درستي و يا نادرستي نتايج شايد محلي از اعراب نباشد. اما برخي از داوطلبان در زمان انتشار نتايج كنكور سراسري ممكن است نسبت به نتايج آزمون در كارنامه اوليه و يا كارنامه نهايي خود معترض باشند به همين دليل اقدام به ثبت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 مي نمايند.

خوشبختانه اعتراض به نتايج كنكور سراسر 98 كاملاً امكان پذير است و البته در اين رابطه نبايد فراموش كرد كه قوانين خاصي براي اين اعتراض وجود خواهد داشت كه هر داوطلب كنكور در صورت دارا بودن اين شرايط و تنها موارد تعيين شده خواهد توانست اعتراض خود را به ثبت برساند. اعتراض داوطلبان گرامي ممكن است شامل موضوعات مختلفي باشد.

چنانچه اعتراض به نتايج كنكور سراسر 98 واقع نگردد يا شما در رشته‌هاي مورد انتخابي خود موفق به پذيرش نشويد، مي‌توانيد در رشته‌هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري و يا درثبت نام تكميل ظرفيت كنكور سراسري شركت نماييد. اما بهرحال سامانه اعتراض بعد نتايج كنكور 98 براي تمامي داوطلباني كه نسبت به نتايج خود معترض مي‌باشند امكان پذير خواهد بود.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98مشاوره قبولي در كنكور سراسري ، فنون تست زني بدون معلومات ، شرايط ثبت اعتراض و همچنين نحوه تائيد اعتراض از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

با توجه به اينكه سازمان سنجش هرساله شاهد برخي از اعتراضات از سوي داوطلبان گرامي مي‌باشد، و تعداد مراجعه حضوري جهت ثبت اين اعتراضات موجب بروز برخي از مشكلات در عملكرد اين سازمان مي‌گردد ، بنابراين سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 را راه‌اندازي نمود تا با توجه به آن هر يك از داوطلبان بتوانند در رابطه با اعتراض خود بدون نياز به مراجعه حضوري اقدام نمايند.

در ادامه به شرح كامل نحوه استفاده از سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 خواهيم پرداخت . اما قبل از آن، لازم در رابطه با شرايطي كه داوطلبان مي‌توانند اعتراض نمايند اطلاعات لازم را كسب نماييد. متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه با در نظر گرفتن اين موارد اين‌كه سازمان سنجش به اعتراض شما رسيدگي خواهد نمود. در غير اين صورت اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 شما بي‌مورد خواهد بود و بديهي است كه پيگيري نخواهد شد.

براي كسب اطلاع كامل در رابطه با اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 مي‌توانند با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل تماس حاصل نمايند. كليه متقاضيان عزيز توجه داشته باشند كه شرايط مجاز براي سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 براي تمامي داوطلبان با استفاده از اين تماس امكان پذير خواهد بود. همه روزه و در هر ساعت ز شبانه روز اين سامانه در دسترس كليه داوطلبان مي‌باشد.

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 شامل موارد مختلفي مي گردد و داوطلبان با توجه به هر يك از اين موارد مي توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمايند.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

قبل از اينكه به نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 بپردازيم، بهتر است در رابطه با متن اعتراض اطلاعات لازم را كسب نماييد. به اين نكته دقت نماييد كه برخي از داوطلبان در رابطه با شرايط مورد پذيرش نسبت به اعتراض آگاهي و اطلاع ندارند و ممكن است بدون اينكه در اين مورد اطلاعي كسب نمايند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 اقدام نمايند. توصيه ما اين است كه حتماً با يك متخصص براي به نتيجه رساندن اعتراض خود مشورت نماييد.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

براي ثبت نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 لازم است به سايت سازمان سنجش مراجعه نماييد. پس از وارد شدن به سايت لينكي را در قسمت سمت چپ صفحه مشاهده مي‌نماييد كه اين لينك به هنگام آغاز باز شدن سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 باز مي‌باشد. بر روي لينك مورد نظر كليك كرده و پس از آن وارد سامانه شده و لازم است فرم ابتدايي را پر نماييد.

نحوه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 به چندين صورت امكان پذير است. داوطلبان ابتدا لازم است نام آزمون مورد نظر را انتخاب نمايند و پس از آن هر يك از موارد زير را كه توضيحات آن در ادامه خواهد آمد را انتخاب نمايند. مرحله بعدي كه داوطلبان لازم است آن را پشت سر بگذارند، وارد شدن با توجه به شماره داوطلبي و … مي‌باشد.

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

موضوع سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

همانطور كه ملاحظه مي نماييد، اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 در چند مورد امكان پذير است. يكي از موارد در رابطه با نتايج انتخاب رشته مي باشد. برخي از داوطلبان عنوان مي نمايند كه با توجه به اينكه رتبه و تراز مناسبي را كسب نموده اند، اما موفق به پذيرش در رشته هاي انتخابي خود نگرديده اند. به همين دليل نسبت به اين نتيجه معترض مي باشند.

مورد ديگري كه امكان ثبت آن در سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 وجود خواهد داشت، به نتايج آزمون باز مي گردد. بنابراين ثبت اين نوع اعتراض نيز براي تمامي داوطلبان امكان پذير خواهد بود. با توجه به اينكه اين سامانه تنها يكبار امكان ثبت اعتراض را به وجود مي آورد، در نتيجه براي ثبت ، به دقت نسبت به نتيجه مورد نظر متن اعتراض خود را تنظيم نماييد.

سامانه اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

ايران تحصيل براي كليه داوطلبان عزيز سامانه اي را اره اندازي نموده است كه با توجه به اين سامانه بدون نياز به هيچ گونه دردسر و يا مراجعه حضوري به مراكز كافي نت ها مي توانيد اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 خود را به ثبت برسانيد. مشاورين و متخصصين ما با توجه به دارا بودن اطلاعات و همچنين تجربه كافي در اين مورد، مي توانند به شما جهت به ثبت رساندن اعتراض راه هاي لازم را در اختيارتان قرار مي دهند.

براي كسب اطلاعات لازم در رابطه با اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 و همچنين استفاده از سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 ايران تحصيل ، كافي است با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد. مشاورين و متخصصين ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزيزان خواهند بود.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98 و سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98 ، شرايط ثبت اعتراض و همچنين نحوه تائيد اعتراض از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

كانال اطلاع رساني اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

بيشتر بدانيد :

روش مطالعه دروس عمومي كنكور

ثبت نام بدون كنكور در دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون كنكور در دانشگاه پيام نور

تكميل ظرفيت كنكور سراسري

روش خواندن آيات دين و زندگي كنكور

تاثير معدل بر كنكور سراسري 98

فنون تست زني بدون معلومات

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

بودجه بندي كنكور انساني

مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98

مشاوره تلفني كنكور سراسري 98

سامانه اعتراض به نتايج كنكور 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

منبع : نتايج كنكور سراسري 98

اعتراض به نتايج كنكور سراسري 98

منبع : نتايج كنكور سراسري 98


بازدید : 234
11 زمان : 1399:2

انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98
انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد

سامانه آزاد امكان انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 را همانند انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش 98 به وجود آورده است. لذا كليه داوطلباني كه پس از دريافت كارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، مي‌توانند در انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد شركت نمايند. براي استفاده از اين امكان لازم است شماره داوطلبي و اطلاعات هويتي خود را به همراه داشته باشيد.

با توجه به انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 كليه داوطلبان مي‌توانند بدون اينكه مشكلاتي در رابطه با نحوه انتخاب رشته داشته باشند و يا اينكه سردرگمي هاي ناشي از ارتباط رتبه و تراز كسب شده را با رشته‌هاي موردعلاقه داشته باشند، مي‌توانند به راحتي بدون هيچ گونه نگراني به وسيله انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد ليست تمامي رشته‌هاي موجود را ملاحظه نمايند.

براي استفاده از انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 مي‌توانيد با مراجعه به سايت دانشگاه آزاد و وارد نمودن اطلاعات خود، به سامانه موردنظر وارد شويد. كليه داوطلبان توجه داشته باشند ، ليستي كه پس از انتخاب رشته دانشگاه آزاد در اختيار كليه داوطلبان قرار مي‌گيرد، شامل تمامي مواردي نخواهد بود كه داوطلبان در آن لزوما پذيرفته شوند. بلكه به صورت احتمالي تمامي اين رشته‌ها را در اختيار داوطلبان قرار مي‌دهند.

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 ، انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد ، انجام انتخاب رشته اصولي و دقيق با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد فرصت بسيار خوبي است كه در اختيار تمامي داوطلبان قرار گرفته است. با توجه به اينكه هر يك از داوطلبان بدون هيچ‌گونه محدوديتي در رابطه با رشته انتخابي و… مي‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند، بنابراين فرصت مناسبي براي آنان خواهد بود و فهرست كاملي از تمامي كد رشته محل هاي موجود در دانشگاه آزاد را كه احتمال قبولي شما در آن زياد خواهد بود را به دست مي آوريد.

خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامي با اين امكان فرصت مناسبي در رابطه با انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد در اختيار داوطلبان قرار داده است. كه با توجه به آن، بدون هيچ گونه محدوديتي در رابطه با انتخاب رشته فرد، به راحتي و با ورود به سامانه دانشگاه آزاد امكان انتخاب رشته به وجود آمده است. تنها هزينه‌اي كه شما بايد براي ورود به سامانه پرداخت نماييد، هزينه زماني خواهد بود.

براي كسب اطلاعات كامل و كافي در رابطه با انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد مي‌توانيد با مشاورين ايران تحصيل در ارتباط باشيد و متخصصين و مشاورين ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزيزان مي‌باشند. انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 به همراه مشاوره رايگان تنها با يك شماره امكان‌پذير مي‌باشد.

انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 براي كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در تمامي گروه هاي آزمايشي امكان پذير مي باشد.

نحوه انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

نحوه انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 با ورود به سامانه ايران تحصيل و يا سامانه آزاد آغاز مي‌گردد. كليه متقاضيان توجه داشته باشند كه با توجه به اينكه انتخاب رشته در اين دانشگاه منحصر به چند انتخاب بيشتر نخواهد شد و همچنين تعداد ظرفيت محدودي را مي‌توان جهت انتخاب در نظر داشت، بنابراين بهتر است با دقت عمل بيشتري در رابطه با انتخاب كد رشته محل‌ها داشته باشيد.

پس از وارد نمودن اطلاعات خود، با توجه تراز شما فهرستي از رشته‌هاي دانشگاه آزاد در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد به راحتي از بين ليست موجود دست به انتخاب بزنيد.انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد براي هر فرد ليست متفاوتي از رشته‌ها را با توجه به هر گروه آزمايشي ارائه مي‌نمايد. چرا كه تراز داوطلبان با يكديگر متفاوت مي‌باشد.

شايان ذكر است كه انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 به معناي انتخاب رشته اصلي داوطلبان نمي‌باشد. لذا نبايد داوطلبان اين‌گونه تصور نمايند كه ارائه ليست موجود به معناي انتخاب رشته نخواهد بود و هر داوطلب لازم است به هنگام انتخاب رشته و ثبت نام خود به انتخاب دست بزند و ليست رشته‌هاي مورد علاقه خود را وارد نمايد.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

براي انتخاب رشته اصولي و درست رعايت برخي از نكات بسيار لازم و ضروري به نظر مي‌رسد. چنانچه اين انتخاب رشته به درستي صورت پذيرد، منجر به نتيجه خوب و مورد انتظار داوطلب مي‌گردد بنابراين با رعايت نكاتي كه در ادامه ارائه مي‌گردد، به راحتي مي‌توانيد بدون ترس و نگراني به انتخاب رشته خود بپردازيد. تنها شرط لازم براي پذيرش در رشته‌هاي مورد نظر، رعايت اين نكات مي‌باشد.

براي انتخاب رشته ابتدا لازم است علايق و استعداد خود را بشناسيد و با توجه به علايق و استعداد ، به انتخاب رشته بپردازيد. براي شناخت علايق و استعدادتان اگر در سردرگمي به سر مي‌بريد و يا اطلاعاتي در اين زمينه نداريد، از مشاورين ما مي‌توانيد كمك بگيريد و با استفاده از آزمون‌هاي معتبر به درستي تصميم‌گيري نماييد.

در بين ليست انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 ابتدا رشته‌هاي مورد علاقه خود را انتخاب نماييد و سپس به گزينش بين اين رشته‌ها بپردازيد. خوشبختانه سهميه‌هاي بسيج در دانشگاه آزاد براي انتخاب رشته محاسبه مي‌گردد و ساير سهميه‌ها نيز با توجه به تراز قبولي داوطلب در رابطه با پذيرش و يا عدم پذيرش آنان تصميم‌گيري مي‌شود.

مشاوره انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 با توجه به پيچيدگي ها و مشكلاتي كه ممكن است داشته باشد، براي هر يك از داوطلبان مي تواند متفاوت باشد. بنابراين با استفاده از مشاورين و متخصصين ما تمامي راه ها آسان خواهد بود. هر يك از داوطلبان مي توانند با اين ارتباط از انتخاب رشته مجازي رايگان بهره مند گردند.

نحوه گزينش به هنگام انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 نيز پيچيدگي هاي مخصوص به خود را دارد. بنابراين براي اين پيچيدگي ها مي توان راه حل هاي بسيار مناسبي ارائه داد. براي كسب اطلاع در رابطه با انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد مي توانيد با استفاده از مشاورين و متخصصين ما اطلاعات جامع و كاملي را كسب نماييد. متخصصين ما همه روزه و در ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزيزان مي باشند.

جهت اطلاع از انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 ، انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد ، انجام انتخاب رشته اصولي و دقيق با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

كانال اطلاع رساني انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

بيشتر بدانيد

انتخاب رشته دانشگاه سراسري 98

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

چگونه انتخاب رشته موفقي داشته باشيم

كارنامه كنكور سراسري 98

سيستم ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

ثبت نام كنكور سراسري 98

مشاوره تحصيلي انتخاب رشته كنكور 98

فهرست حذفيات كنكور سراسري 98

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه غيرانتفاعي

ثبت نام بدون كنكور رشته پرستاري

بهترين منابع كنكور سراسري

حذفيات كنكور سراسري انساني

انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد

انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

منبع : انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بازدید : 260
11 زمان : 1399:2

كارنامه كنكور سراسري 98
كارنامه كنكور سراسري 98

كارنامه كنكور سراسري 98 منتشر شد با آرزوي موفقيت براي شما داوطلبان گرامي به اطلاع مي رسانيم نتايج اوليه يا همان كارنامه كنكور سراسري 98 از امروز بر روي سامانه سنجش آموزش كشور قرار گرفت لذا مي توانيد با در دست داشتن مدارك هويتي و كد هاي كه در هنگام ثبت نام كنكور سراسري 98 دريافت نموده ايد به سامانه مشاهده كارنامه كنكور سراسري 98 مراجعه نموده و پس از ورود اطلاعات مربوطه از نتايج بدست آمده مطلع گرديد.

به اطلاع مي رسانيم با توجه به عدم دسترسي برخي داوطلبان به سامانه و مشكلات احتمالي سامانه اعلام نتايج كنكور 98 شماره تلفن هاي 9099072952 ( از سراسر كشور ) و9092305587 ( تماس از استان تهران ) در اختيار داوطلبان محترم خواهد بود داوطلبان گرامي مي توانند جهت دريافت كارنامه كنكور ، اطلاع از نتايج نهايي كنكور 98 و يا مشاوره موفقيت در كنكور سراسري همه روزه از ساعات 8 صبح الي 1 شب با شماره هاي مذكور تماس بگيرند.

دريافت كارنامه كنكور سراسري 98

انتشار كارنامه كنكور سراسري 98 يكي از بهترين خبرهايي است كه داوطلب كنكور مي‌تواند داشته باشد. داوطلبان در تمامي گروه‌هاي آزمايشي هم‌زمان با انتشار اطلاعيه مبني بر قرار گرفتن كارنامه بر روي سامانه سازمان سنجش ، داوطلبان با ورود به سامانه و همچنين وارد نمودن اطلاعات خود، كارنامه را دريافت نمايند.

نتايج كنكور سراسري را مي‌توان به چند صورت دانست. تخمين رتبه كنكور سراسري قبا از انتشار كارنامه كنكور سراسري 98 مي‌تواند تا حدودي از استرس شما براي مشاهده نتايج خود بكاهد. اما افرادي خواهند توانست در اين آزمون موفقيت لازم را به دست آورند كه در طي يك سال تلاش خود بهترين منابع كنكور سراسري را مطالعه نموده باشند. همچنين از تكنيك‌هاي تست زني و … كاملاً مطلع باشند.

پيور اطلاعيه سازمان سنجش و آموزش كشور ، كارنامه كنكور سراسري 98 هم‌زمان در تمامي گروه‌هاي آزمايشي به صورت هم‌زمان در سراسر كشور قابل مشاهده خواهد بود. لذا كليه داوطلبان با در دست داشتن مدارك و اطلاعات خود مي‌توانند نسبت به مشاهده كارنامه كنكور 98 اقدام نمايند. راه‌هاي پيش‌بيني‌شده زيادي براي دريافت نتايج در نظر گرفته شده است.

جهت اطلاع از كارنامه كنكور سراسري 98 ، مشاهده كارنامه كنكور 98 ، انجام انتخاب رشته اصولي و دقيق با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

نحوه مشاهده كارنامه كنكور 98

مشاهده كارنامه كنكور 98

مشاهده كارنامه كنكور 98

مشاهده كارنامه كنكور 98 مطابق با سنوات گذشته به صورت الكترونيكي امكان‌پذير مي‌باشد. لذا كليه داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش كشور، بدون نياز به مراجعه حضوري به هيچ از حوزه‌هاي امتحاني ف نتايج خود را دريافت نمايند. كارنامه‌اي كه يك ماه پس از برگزاري آزمون در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت كارنامه لويه مي‌باشد.

مشاهده كارنامه كنكور 98 در مرداد ماه تعيين كننده شرايط مجاز و غير مجاز بودن داوطلب جهت انتخاب رشته در دانشگاه‌هاي مختلف مي‌باشد. رشته‌هاي موجود در تمامي گروه‌هاي آزمايشي با استفاده از دفترچه راهنماي انتخاب رشته قابل مشاهده خواهد بود. با توجه به قابل فهم نبودن برخي از موارد مورد مشاهده به هنگام دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 ، در ادامه به پاره‌اي از موارد اشاره خواهيم نمود.

براي كسب اطلاع كامل و سؤالاتي كه براي شما داوطلبان عزيز ممكن است به وجود آمده باشد در اين مطلب نتوانيد پاسخ مناسبي را در رابطه با كارنامه كنكور سراسري 98 دريافت نماييد، مشاورين ما راه‌هايي را براي پاسخگويي به سؤالات شما با استفاده از برقراري ارتباط فراهم نموده‌اند. همچنين مشاورين ايان تحصيل در رابطه با مشاهده كارنامه كنكور 98 توضيحات كاملي را به شما عزيزان ارائه خواهند داد.

كارنامه كنكور سراسري 98 به صورت الكترونيكو با استفاده از سامانه سنجش در تمامي گروه هاي آزمايشي قابل مشاهده خواهد بود.

راهنماي دريافت كارنامه كنكور سراسري 98

پس از دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 اطلاعاتي را ملاحظه خواهيد نمود مبني بر تراز شما و همچنين رتبه داوطلب ف درصدهاي زده شده در هر درس و همچنين رتبه كشوري، رتبه منطقه ، تأثير سوابق تحصيل ف سهميه‌ها و … را ملاحظه خواهيد نمود.لازم به ذكر است كسب اطلاع در رابطه با موارد ذكر شده براي تمامي داوطلبان الزامي است زيرا در غير اين صورت موارد مشاهده شده كاملاً بي معنا خواهد بود.

دريافت كارنامه كنكور سراسري 98

دريافت كارنامه كنكور سراسري 98

دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 به چند صورت امكان پذير مي‌باشد. روش اول استفاده از شماره داوطلبي و شماره شناسنامه مي‌باشد. شماره داوطلبي همان شماره‌اي است كه در كارت ورود به جلسه آزمون قابل مشاهده مي‌باشد. همچنين اين شماره بر روي صندلي شما به هنگام آزمون سراسري نيز نصب شده است.

روش ديگر براي مشاهده كارنامه كنكور سراسري 98 استفاده از اطلاعات ثبت نامي همچون شماره پرونده و كد رهگيري مي‌باشد. اين اطلاعات را به هنگام ثبت نام كنكور سراسري دريافت نموده‌ايد. همچنين شماره پرونده در كارت ورود به جلسه آزمون نيز، قابل مشاهده مي‌باشد. بنابراين اگر به اطلاعات ثبت نامي خود دسترسي داريد مي‌توانيد از اين روش استفاده نماييد.

روش آخر براي مشاهده كارنامه كنكور سراسري 98 ، استفاده از شماره پرونده و شماره سريال مي‌باشد. شماره پرونده همانطور كه ذكر گرديد در دو محل قابل مشاهده مي‌باشد. يكي از مواردي كه مي‌توان شماره پرونده را در آن ملاحظه نمود، كارت ورود به جلسه و همچنين اطلاعات ثبت نامي است. شماره سريال همان شماره‌اي است كه شما قبل از شروع ثبت نام با پرداخت هزينه ، به صورت الكترونيك شماره‌اي را دريافت مي‌نماييد.

شايان ذكر است كه كليه روش‌هاي ذكر شد به همراه اطلاعات هويتي داوطلب امكان پذير مي‌باشد. آن دسته از داوطلباني كه در هيچ يك از روش‌ها موفق به اخذ كارنامه كنكور سراسري 98 نگرديده‌اند، با متخصصين ما تماس حاصل نمايند تا مشكل به وجود آمده را برطرف نماييم.

سامانه دريافت كارنامه كنكور سراسري 98

برخي از داوطلبان همانگونه كه ذكر پرديد، در رابطه با دريافت اطلاعات خود مشكلاتي دارند و اين مشكلات منجر مي گردد كه گاها موفق به دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 نمي گردند . ما ره هايي را براي پيش بيني اين مشكلات در نظر گرفته ايم كه با استفاده از آن مشاهده كارنامه كنكور سراسري 98 را امكان پذير نموده ايم.

با استفاده از سامانه دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 كليه داوطلبان علاوه بر مشاهده كارنامه ، مي توانند اطلاعات مفيد و جامعي را در رابطه با مووارد مورد ملاحظه در كارنامه بهدست آورند. مشاورين ما در اين سامانه كليه موارد مورد نياز براي بررسي و همچنين نحوه استفاده از هر يك از اين موارد براي داشتن انتخاب رشته صحيح را به كليه داوطلبان گرامي ارائه خواهند داد.

براي مشاهده كارنامه كنكور سراسري 98 كليه داوطلبان مي توانند با استفاده ز سامانه مذكور به دريافت كارنامه كنكور سراسري 98 بپردازيند. متخصصين و مشاورين ما آمده اطلاع رساني به كليه داوطلبان عزيز مي باشند. لذا كافي است با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل نماييد. متخصصين ما همه روزه و در هر ساعت از سشبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزيزان مي باشند.

جهت اطلاع از كارنامه كنكور سراسري 98 ، مشاهده كارنامه كنكور 98 ، مشاوره انتخاب رشته كنكور 98 توسط برترين رتبه هاي كنكور اساتيد علمي كشور در مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني كنكور سراسري 98 ايران تحصيل

كانال اطلاع رساني كنكور سراسري 98 ايران تحصيل

بيشتر بدانيد :

بازدید : 225
11 زمان : 1399:2

ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98
شرايط پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي

رشته پزشكي و وارد شدن به آن، يكي از مهم ترين آرزوهاي تمامي افراد مي‌باشد. همچنين پذيرفته شدن در اين رشته آن‌قدر سخت است كه بسياري از افراد بر سر اين رقابت تمام تلاش خود را مي‌نمايند. آرزوي پزشك شدن مي‌تواند از راه‌هاي مختلفي محقق شود كه يكي از اين راه‌ها آزمون ليسانس به پزشكي است و امروز قصد داريم به موضوع ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 بپردازيم.

براي پذيرش در اين آزمون، همانند تمامي آزمون‌هاي ديگر و تمامي مراحل ديگر در كنكورهاي مختلف ، ابتدا بايد برنامه‌ريزي درست و اصولي داشت و پس از آن به صورت دقيق منابع ليسانس به پزشكي 98 را تهيه نمود و بر اساس همين منابع سعي در مطالعه اصولي مباحث مهم كرد. ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي در سال‌هاي مختلف اندك تغييري خواهد داشت و به همين دليل نمي‌توان هميشه از تعداد مشخصي نام برد.

تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي 98 ، به نوبه خود مشخص كننده بسياري از موارد مي‌تواند باشد. با توجه به ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 ساعت تلاش و همچنين شدت رقابت نقش تعيين كننده اي براي افرادي كه در اين امتحان شركت مي كنند و آمادگي و مطالعه مورد نياز براي پذيرش را مشخص نمايد. در ادامه به توضيحات كاملي در اين رابطه خواهيم پرداخت.

جهت اطلاع دقيق از ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 ، تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي، منابع مطالعه معتبر ، تعداد سوالات ، درصدهاي مورد نياز در هر درس با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد . 9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي

تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي در هر سال، شامل تعداد بالايي نمي باشد. با توجه به ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 ، فرصت زيادي براي پذيرش در رشته پزشكي در اختيار داوطلبان شركت كننده قرار نخواهد داشت. به همين دليل بسياري از داوطلباني كه در اين آزمون شركت مي‌كنند حتماً لازم است از برنامه درست و اصولي براي پذيرش در رشته پزشكي استفاده نمايند.

در سال گذشته تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي حدودا 300 تا 400 نفر بود. اين تعداد با توجه به شرايط ثبت نام هرساله رو به افزايش نخواهد بود. زيرا بسياري از داوطلبان به علت همين شرايط تعيين شده نخواهند توانست در اين آزمون ثبت نام نمايند. به همين دليل خود به خود از تعداد شركت كنندگان كاسته خواهد شد. در واقع شرايط موجود همانند فيلتري عمل مي كند كه اجازه ورود به اكثر داوطلبان را نمي دهد.

براي اطلاع دقيق از ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 ، مي‌توانيد با مشاورين و متخصصين ايران تحصيل در ارتباط باشيد مشاورين ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز كه مايل باشيد مي‌توانند‌ اطلاعات دقيق را در اختيار شما قرار دهد. همچنين در رابطه با امكان تغيير اين ظرفيت با تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي نيز ، مي‌توانيد اطلاعات كافي و جامعي را كسب نماييد.

ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 تعداد زيادي را شامل نخوهد شد.

ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 – 99

در ادامه به برخي از شرايطي كه براي پذيرش و شرايط شركت در آزمون ليسانس به پزشكي كه داوطلبان بايد واجد آن باشند اشاره خواهيم نمود. كليه داوطلبان عزيز مي توانند بر اساس همين شرايط ، نسبت به ثبت نام ، جهت پذيرفته شدن اقدام نمايند. شرايط ذكر شده از ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 كاملا مجزا خواهد بود و هيچ ارتباطي بين اين دو وجود نخواهد داشت.

شرايط پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي سال 98

شرايط پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي سال 98

  • كليه فارغ التحصيلان رشته هاي علوم تجربي و فني و رياضي با توجه به ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 مي توانند در اين آزمون شركت كنند.
  • داوطلبان پيشتر لازم است حتما در زمان ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي كارت پايان خدمت را به همراه داشته باشند و يا اينكه داراي كارت معافيت باشند. آن دسته از داوطلباني كه خدمت سربازي را به پايان رسانده اند نيز، اين زمان را به سن آنها خواهند افزود.
  • سن داوطلبان شركت كننده نبايد بيشتر از 25 سال باشد . آن دسته از داوطلباني كه خدمت سربازي را پشت سر گذاشته اند نيز، مي توانند تا سن 27 سال در اين آزمون شركت كنند.
  • كليه داوطلباني كه داراي مدرك المپيادهاي علمي مي باشند، مطابق با بند 4 و 5 چنانچه موفق به پذيرش با توجه به ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 شوند، از گذراندن دوره معاف مي باشند.
  • كليه متقاضيان بايد داراي مدرك زبان باشند. در صورتي كه اين مدرك را به همراه نداشته باشند، حتما بايد در صورت پذيرفته شدن يكي از مدارك مورد نظر را اخذ نمايند. زيرا در مرحله دوم براي مصاحبه بايد داراي مدارك ذكر شده باشند در غير اين صورت از ادامه مصاحبه و شركت در آن محروم خواهند شد.
  • دارندگان مدرك المپيادهاي علمي كه داراي مدرك طلاي اين المپيادها مي باشند، از گذراندن آزمون كتبي معاف هستند. اين دسته از داوطلبان تنها لازم است در مرحله ارزيابي شركت نموده و تائيد شوند. آن دسته از داوطلباني كه داراي مدال نقره مي باشند نيز، در صورتي كه بتوانند حداقل 90 نمره از نمره آخرين فرد پذيرفته شده را كسب نمايند مي توانند در اين آزمون پذيرفته مي شوند.

مشاوره قبولي در آزمون ليسانس به پزشكي

كلبه داوطلباني كه مايل به شركت در اين آزمون هستند مي توانند با استفاده از مشاورين و متخصصين ما تمامي اطلاعات مورد نياز را به دست آورند. معرفي منابع معتبر، ارائهنمونه سوالات آزمون ليسانس به پزشكي و همچنين ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 با استفاده از اين تماس قابل دريافت خواهد بود. همچنين به صورت دقيق با استفاده از اين تماس مي توانيد در رابطه با تعداد شركت كنندگان آزمون ليسانس به پزشكي نيز، اطلاعات دقيقي به دست آوريد.

بسياري از داوطلبان ممكن است در رابطه با شركت در اين آزمون با توجه به ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 و تعداد محدود آن و همچنين شرايط سختي كه براي پذيرش آن وجود دارد، نيازمند مشاوره و كمك متخصصين باشند. آن دسته از داوطلباني كه در رابطه با منابع آزمون ليسانس به پزشكي معرفي شده مشكلاتي دارند و يا اينكه اطلاعات دقيقي در اين رابطه ندارند، مي توانند پاسخ سوالات خود را متخصصين ما جويا شوند.

براي كسب اطلاع دقيق از جزئيات آزمون در رابطه با ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 و مشاوره قبولي ليسانس به پزشكي مي توانيد با مشاورين و متخصصين ما در ارتباط باشيد. همچنين تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي نيز با استفاده از اين ارتباط قابل شناسايي خواهد بود. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز كه مايل باشيد مي توانيد با متخصصين ما در ارتباط باشيد.

جهت اطلاع دقيق از ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98 ، تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي منابع مطالعه معتبر ، تعداد سوالات ، درصدهاي مورد نياز در هر درس با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 سراسر كشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب حتي ايام تعطيل .

ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي

ظرفيت پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي

بيشتر بدانيد

منابع آزمون ليسانس به دندانپزشكي

رشته پزشكي بدون كنكور 98

آزمون ليسانس به داروسازي

چگونه رشته پزشكي قبول شويم؟

شرايط نظام وظيفه دكتري

ثبت نام آزمون دكتري

نتايج آزمون ليسانس به پزشكي

دفترچه ارشد فراگير پيام نور 98

ليست رشته هاي كارشناسي ارشد بدون آزمون

پذيرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

تعداد شركت كنندگان در آزمون ليسانس به پزشكي

منبع : پذيرش آزمون ليسانس به پزشكي 98


بازدید : 216
11 زمان : 1399:2

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 – 99
اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 - 98

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 – 99 براي تمامي دانش آموزاني كه نتيجه موجود در كارنامه را با نتيجه مورد انتظار شان يكسان نمي‌دانند امكان پذير شده است. با توجه به فرايند آزمون و تلاش دانش آموزان، گاها برخي از دانش آموزان ممكن است نتيجه و ترازي را براي خود تصور نموده‌اند كه به هنگام دريافت نتايج آزمون تيزهوشان متوجه مغايرت نتيجه مورد نظر و كارنامه فعلي شوند.

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 منوط به شرايطي است و همچنين اين اعتراض در صورتي مورد بررسي قرار خواهد گرفت كه شامل برخي از موارد تعيين‌شده باشد. خوشبختانهثبت نام مدارس تيزهوشان و ثبت نام مدارس نمونه دولتي در سال‌هاي اخير با استقبال فراواني روبه رو شده است. به همين دليل، رقابت بر براي ورود به اين مدارس سخت‌تر و شديدتر گشته است.

با توجه به عدم آشنايي دانش آموزان با نحوه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98-99 اين امكان در اختيار والدين قرار داده شده است كه با توجه به زمينه اعتراض ، در سامانه تعيين‌شده ، با وارد نمودن اطلاعات فرزند خود و ورود به سامانه موردنظر، بتوانند اعتراض خود را جهت بررسي به ثبت برسانند. اين اعتراض مي‌تواند نسبت به نتايج و يا همچنين در رابطه با روند آزمون باشد.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98-99 – سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان –hoosh.medu.ir از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان 98-99

سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان

سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان

خوشبختانه جهت سهولت كار دانش آموزان و اولياي گرامي آنان سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان راه اندازي گرديد. ثبت اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 همانند سال‌هاي گذشته، به صورت اينترنتي مي‌باشد و نيازي به مراجعه فيزيكي در هيچ يك از مدارس تيزهوشان و يا اداره آموزش و پرورش استان وجود نخواهد داشت.

جهت ورود به سامانه ثبت اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان روي لينك azmoon.medu.ir كليك كنيد

استفاده از سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان چند هفته پس از اعلام نتايج، براي كليه دانش آموزان امكان پذير مي‌باشد. بنابراين آن دسته از داوطلباني كه مايل به ثبت اعتراض و همچنين بررسي مجدد كارنامه خود مي‌باشند، مي‌توانند در زمان مقرر ، اقدامات لازم را انجام دهند. آن دسته از دانش آموزاني كه با اعتراضشان موافقت شود، امكان ورود به مدارس نمونه دولتي را خواهند داشت.

سايت ايران تحصيل براي سهولت كار دانش آموزان و والدين گرامي آنان ، سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان ايران تحصيل را راه اندازي نمودند. متقاضيان محترم جهت اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 مي‌توانند با استفاده از اين سامانه، هم از مشاوره لازم جهت توافق با اعتراض خود استفاده نمايند و هم بدون نياز به ورود سايت‌هاي جداگانه هر استان ، به راحتي با استفاده از شماره‌هاي مندرج، اعتراض خود را ثبت نمايند.

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 – 99 در استان محل سكونت هر دانش آموز مورد بررسي قرار مي گيرد

نحوه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98

با توجه به الكترونيكي بودن اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 ، ثبت اعتراض چنانچه با استفاده از سامانه ايران تحصيل صورت نپذيرد، با توجه به سايت‌هاي استعداد درخشان استان محل سكونت دانش‌آموزان قابل انجام خواهد بود. بنابراين دانش‌آموزان و يا والدين عزيز مي‌توانند با مراجعه به سايت مورد نظر، بر روي اعتراض به نتايج آزمون كليك نمايند.

همان‌طور كه ذكر گرديد، سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان پس از دريافت كارنامه و حدوداً دو يا سه هفته بعد از اعلام اين نتايج امكان پذير مي‌باشد. اعتراضات ثبت شده در اين سامانه را آموزش و پرورش هراستان به صورت جداگانه بررسي مي نمايد و پس از ثبت اعتراض هر دانش‌آموز، نتيجه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 را در سايت قرار مي‌دهد.

دانش آموزان تنها در موارد خاصي مي‌توانند اعتراض خود را به ثبت برسانند و بنابراين خارج شدن از اين چارچوب مورد تائيد نخواهد بود و به متن اعتراض توجه و بررسي نخواهد گرديد. چنانچه در سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان با اعتراض شما موافقت نگرديده باشد، مي‌توانيد در ذخيره آزمون تيزهوشان شركت نموده و شانس خود را جهت ورود به اين مدرسه امتحان نماييد.

تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان 98-99

تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان

تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان

تكميل ظرفيت مدارس تيزهوشان در مواردي است كه كليه دانش آموزان با توجه به ظرفيت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام اقدام ننمايند. براي مثال ممكن است ظرفيت در نظر گرفته شده براي يك كلاس پايه هفتم 12 نفر باشد و 12نفر نيز پذيرفته شده باشند. اما تنها 10 نفر آنان نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. بنابراين تعداد 2 نفر ظرفيت خالي در اين كلاس وجود خواهد داشت.

تكميل ظرفيت مدرسه تيزهوشان، هيچ رابطه‌اي با سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان نخواهد داشت. حالت ديگري كه مي‌توان در رابطه با ظرفيت خالي در نظر گرفت، در رابطه با خالي شدن ظرفيت كلاس با توجه به انصراف دانش آموزان از مدرسه مورد نظر به دلايل مختلف مي‌باشد. به‌هرحال اگر با اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 موافقت نشده است، مي‌توانيد شانس خود را در تكميل ظرفيت امتحان نماييد.

بنابراين توصيه مي‌نماييم كه گوش به زنگ اخبار اطلاعات در رابطه با آزمون تيزهوشان و اخبار مربوط به آن باشيد تا بتوانيد در زمان مقرر شده ، نسبت به اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 اقدام نماييد.

سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان ايران تحصيل

خير خوبي كه مي توانيم به دانش آموزان و والدين عزيز بدهيم، راه اندازي سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان ايران تحصيل مي باشد. با استفاده از اين سامانه، تمامي امور مربوط به اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 قابل انجام خواهد بود. بنابراين اين سامانه سردرگمي هاي دانش آموزان و والدين را از بين خواهد برد.

با توجه به نحوه اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 و موارد مجاز جهت اين اعتراض، دانش آموزان و والدين ممكن است سردرگمي هايي در اين رابطه داشته باشند كه مشاورين ما مي توانند راهنمايي كاملي در اين زمينه به شما عزيران ارائه دهند. همچنين در صورت تمايل خود آنان، به انجام كليه اين امور مبادرت نمايند تا راهنما و كمك كننده اي جهت موفقيت دانش آموزان باشند.

براي كسب اطلاعات كامل در رابطه با اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 99 – 98 كليه والدين گرامي مي توانند با استفاده از شماره هاي مندرج در سايت، تماس حاصل نموده و با برقراري ارتباط مشاورين و متخصصين ايران تحصيل، از اطلاعات لازم بهره مند گردند. همچنين سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان ايران تحصيل در كليه اختيار متقاضيان عزي مي باشد. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز امكان برقراري ارتباط با متخصصين ايران تحصيل امكان پذير خواهد بود.

جهت اطلاع از اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 – 99 – سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان و نحوه ثبت اعتراض از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

9099072952 و در صورت شلوغي 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي از 8 صبح الي 1 شب

كانال اطلاع رساني مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي

كانال اطلاع رساني مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي

بيشتر بدانيد

ظرفيت پذيرش مدارس تيزهوشان 98-99

پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان 98-99

بهترين كتاب‌ها براي قبولي در تيزهوشان 98-99

كارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 98-99

دريافت رمز عبور همگام مدارس

سامانه نام نويسي آزمون ورودي مدارس تيزهوشان

دفترچه ثبت نام آرمون تيزهوشان

نتايج اعتراض به آزمون تيزهوشان و نمونه دولتي

ثبت نام مدارس شاهد

پيش ثبت نام مدارس شاهد

امتياز بندي مدارس شاهد

سامانه ثبت اعتراض به نتايج تيزهوشان

اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان 98 – 99

منبع : اعتراض به نتايج آزمون تيزهوشان

بازدید : 233
11 زمان : 1399:2

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 و پاسخنامه
نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي

دانش آموزان محترم جهت دريافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 با شماره هاي زير تماس حاصل نمايند

شماره 9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99

مطالعه نمونه سوالات آزمون ورودي نمونه دولتي 98-99 براي دانش آموزاني كهثبت نام مدارس نمونه دولتي را انجام داده اند بسيار مفيد و كاربردي خواهد بود با توجه به اينكه بسياري از داوطلبان گرامي اولين باري است كه در چنين آزمون مهمي شركت مي كنند و با سوالات تستي آشنايي كافي را ندارند مركز مشاوره ايران تحصيل به منظور ايجاد آشنايي كامل دانش آموزان با نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي در اين مقاله امكان دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 و پاسخنامه آن را فراهم نموده لذا داوطلبان محترم مي توانند جهت آشنايي بيشتر با سوالات آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي با مركز ايران تحصيل تماس گرفته ضمن دريافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 از مشاوره قبولي در آزمون نمونه دولتي بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي اي كه براي داوطلبان محترم ارائه مي گردد كاملا رايگان بوده و وجهي دريافت نخواهد شد در ضمن نمونه سوالات آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي كه براي دانش آموزان گرامي جمع آوري شده برگرفته از سوالات آزمون هاي نمونه دولتي سال هاي گذشته با تفكيك مقطع و استان مي باشد كه دانش آموزان با مطالعه اين نمونه سوالات مي توانند درصد موفقيت خود را بسيار بالا ببرند.

طراحي نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي و نيز برگزاري اين آزمون در سطح استان ها بر عهده اداره كل آموزش و پرورش استان ها خواهد بود.

ويژگي هاي نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 صرفا از كتب درسي دانش آموزان مطرح خواهند شد لازم به ذكر است سوالات آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي از بين تمامي سرفصل ها و مباحثي كه در چارت تحصيلي آموزش و پرورش كه دبيران موظف به تدريس آن ها هستند مطرح خواهند شد.

سطح علمي سوالات آزمون كمي بالاتر از سوالات كتاب درسي خواهد بود به عبارتي ديگر سوالات كاملا مفهومي مطرح خواهند شد يعني فقط داوطلباني قادر به پاسخ گويي خواهند بود كه به مفاهيم كتب درسي تسلط بيشتري داشته باشند.

تمامي سوالات مطرح شده براي آزمون نمونه دولتي به صورت تستي چهارگزينه اي خواهند بود.

دانش آموزان گرامي در صورتي كه قصد دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 و سال هاي قبل را داريد مي توانيد با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس گرفته تا سوالات و پاسخ آنها را در اختيار شما عزيزان قرار دهند. شماره تماس: 9092305587 ( استان تهران)

نكات مربوط به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99

1– نمونه سوالاتي كه دانش آموزان دريافت خواهند كرد مشابه سوالات آزمون نمونه دولتي خواهد بود اما موفقيت شما فقط به سطح تسلط شما به مباحث بستگي خواهد داشت.

2- سوالات آزمون نمونه دولتي در صورتي كه اشتباه پاسخ داده شوند امتياز منفي براي دانش آموز در نظر گرفته خواهد شد لذا دانش آموزان فقط در صورتي كه از جواب صحيح اطمينان دارند پاسخ سوالات را علامت بزنند.

3- هر جوابي كه به صورت صحيح وارد شده باشد سه امتياز براي دانش آموز دربر خواهد داشت.

4- با توجه به اين كه سوالاتي كه پاسخ داده نشوند پوئن منفي براي داوطلب نخواهد داشت پس توصيه مي كنيم اگر پاسخ صحيح را دقيقا نميدانيد پاسخ ندهيد.

5- سوالات ديني دانش آموزاني كه سني و شيعه مي باشند مشترك است اما سوالات ديني دانش آموزان ساير اديان مختص به خودشان مي باشد.

6- در صورت مشاهده 2 پاسخ براي يك سوال طبق قوانين آزمون نمونه دولتي هر دو پاسخ اشتباه منظور خواهد شد و امتياز منفي دربر خواهد داشت.

جهت دريافت ليست مدارس نمونه دولتيكارت ورود حضور در جلسه آزمون – اطلاع از اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي و اسامي ليست ذخيره آزمون با مركز مشاوره تحصيلي نمونه دولتي ايران تحصيل تماس بگيريد تماس بگيريد.

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي همه روزه 8 صبح الي 1 شب.

جزئيات سوالات آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي 98-99

نام درس تعداد سوالات ضريب دروس
رياضيات 25 3
علوم تجربي 25 2
زبان انگليسي 7 1
مطالعات اجتماعي :جغرافي-تاريخ-اجتماعي 10 1
عربي 8 1
فارسي 15 2
پيام هاي آسماني 10 2

تعداد نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي صد سوال با زمان پاسخگويي 120 دقيقه مي باشد. در صورتي كه مايليد در آزمون نمونه دولتي پذيرفته شويد و نياز به برنامه ريزي تحصيلي – مشاوره قبولي آزمون نمونه دولتي يا مشاوره تحصيلي رايگان داريد با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد.

اهداف برگزاري همه ساله آزمون نمونه دولتي 98-99

با توجه به نوع نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي كه بصورت مفهومي و شناختي مي باشند پس اين نشان دهنده آن است كه هدف از آزمون، جذب و گزينش دانش آموزاني است كه كتاب ها و مطالب درسي را كاملا مي فهمند و تنها حافظه محور نمي باشند. همانطور هم كه اشاره نموديم سوالات هم به گونه اي است كه دانش آموز تنها با فهميدن مفهوم سوال مي تواند به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي پاسخ دهد.

نكته : اگر نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي مفهومي نباشد و بر اساس دانش طرح شود، كليه دانش آموزاني كه از طريق حفظيات دروس را مطالعه نموده اند قادر خواهند بود پاسخگوي نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي باشند. در نتيجه دانش آموزان نخبه قابل شناسايي نبودند.

ضمنا لازم به ذكر است سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99 مانند آزمون تيزهوشان شامل سوالات استعداد تحليلي يا همان سوالات هوش نمي باشد.

زمان ثبت نام و برگزاري آزمون نمونه دولتي 98-99

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 مطابق آخرين اطلاعيه در مورخ 97/01/28 آغاز خواهد شد ، آزمون نمونه دولتي هر سال زماني برگزار مي شود كه دانش آموزان امتحانات خرداد خود را به پايان رسانده و معدل نيمسال آنها مشخص شده باشد. آزمون نمونه دولتي بر خلاف آزمون تيزهوشان بصورت استاني و جدا جدا برگزار مي شود. براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي، دانش آموزان مي بايست به سايت ثبت نام آزمون نمونه دولتي مربوط به استان خود مراجعه نمايند و كارت خود را دريافت و اقدام به چاپ آن نمايند.

نكته مهم : ورود به جلسه آزمون تنها با در دست داشتن كارت ورود به جلسه آزمون ممكن مي باشد.

زمان اعلام نتايج آزمون نمونه دولتي 98-99

زمان اعلام نتايج آزمون يا همان اعلام اسامي قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتي 98-99 نيز مطابق سنوات گذشته بين 15 تا 20 روز پس از برگزاري آزمون خواهد بود لذا دانش آموزان گرامي مي توانند جهت استعلام قبولي در مدارس نمونه دولتي و دريافت آدرس مدارس نمونه دولتي با مركز ايرات تحصيل تماس بگيريد.

كانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99

كانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي 98-99

مطالب مرتبط :

منبع : دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتي

بازدید : 231
11 زمان : 1399:2

دانلود نمونه سوالات آزمون تيزهوشان و پاسخنامه 97-98
سوالات و پاسخ كليدي آزمون تيزهوشان

جهت دريافت نمونه سوالات آزمون تيزهوشان 97-98 و ثبت نام در آزمون تيزهوشان از سراسر كشور با شماره هاي زير تماس بگيريد

شماره 9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

نمونه سوالات آزمون تيزهوشان 97-98

نمونه سوالات آزمون تيزهوشان 97-98 شايد يكي از دغدغه هاي اصلي دانش آموزاني باشد كه قصد شركت در آزمون ورودي مدارس تيزهوشان را دارند با توجه به محدوديت ظرفيت مدارس تيزهوشان و متفاوت بودن سوالات آزمون تيزهوشان با سوالاتي كه دانش آموزان تا امروز با آن سر و كار داشته اند متفاوت بوده است پس لازم است كه دانش آموزان حتما قبل از شركت در آزمون تيزهوشان جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تيزهوشان هفتم و دهم اقدام كنند و آشنايي لازم با سوالات آزمون سمپاد را بدست آورند.

نمونه سوالات آزمون تيزهوشان 97-98 هفتم و دهم صرفا جهت آشنايي دانش آموزان با نحوه طراحي سوالات آزمون ورودي مدارس تيزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنين بالا بردن تسلط دانش آموزان است لذا دانش آموزان محترم و اولياي گرامي مي توانند جهت دريافت نمونه سوالات آزمون تيزهوشان با مركز سمپاد ايران تحصيلتماس حاصل نموده و ضمن دريافت سوالات آزمون تيزهوشان از مشاوره قبولي در آزمون تيزهوشان نيز بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تيزهوشان در چند نسخه كامل و جامع گردآوري شده از آزمون هاي تيزهوشان هفتم و دهم چند دوره گذشته است كه دانش آموزان گرامي مي توانند جهت دريافت نمونه سوالات آزمون تيزهوشان – اطلاع از شرايط مدارس تيزهوشان – معرفي بهترين كتاب ها براي قبولي تيزهوشان و دريافت منابع آزمون تيزهوشان با شماره هاي مذكور تماس بگيرند

نحوه طراحي نمونه سوالات آزمون تيزهوشان 97-98 هفتم و دهم

پيرو محتويات دفترچه ثبت نام آزمون تيزهوشان سوالات تيزهوشان دو نوع سوال وجود دارد : سوالات استعداد تحليلي و سوالات استعداد تحصيلي

منابع سوالات استعداد تحصيلي تنها كتاب هاي درسي مي باشد اما منابع سوالات استعداد تحليلي طبق ذهنيت طراحان سوال است و اين به معناي مفهومي بودن اين سوالات است و دانش آموزاني كه مباحث كتب درسي را به خوبي درك كرده باشند مي توانند از پس اين سولات برآيند.

جهت دانلود سوالات آزمون تيزهوشان 96-97 با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد تا نمونه سوالات آزمون تيزهوشان را در اختيارتان قرار دهند.

دانش آموزان و والدين گرامي به اطلاع شما مي رسانيم كه هر داوطلبي كه در آزمون تيزهوشان شركت مي كند در صورتي كه در جلسه آزمون با مشاهده سوالات آزمون و نيز بعد از انتشار نمونه سوالات آزمون تيزهوشان نسبت به برخي نمونه سوالات آزمون تيزهوشان اعتراضي داشته باشد، مي تواند در زمان مشخصي كه از سوي سازمان سمپاد تعيين مي گردد نسبت به اعتراض به نمونه سوالات آزمون تيزهوشان اقدام نمايد و درخواست اعتراض خود را بصورت كتبي در قسمت مربوطه در سايت وارد نمايد تا مورد رسيدگي قرار بگيرد.

اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه هر اعتراضي به سوالات آزمون تيزهوشان مورد قبول واقع نمي شود. تنها زماني مي توانيد به سوالات آزمون تيزهوشان اعتراض كنيد كه مطمئنا و حتما سوالي از آزمون جزء مفاهيم و مباحث كتاب درسي نباشد. تنها زماني مي توانيد به پاسخنامه كليدي آزمون تيزهوشان اعتراض نماييد كه مطمئن شويد كه پاسخ يك سوال در پاسخنامه كليدي، اشتباه باشد.

نحوه اعتراض به سوالات آزمون تيزهوشان 97-98

شما دانش آموزان عزيز در صورت اعتراض به كارنامه و سطح سوالات آزمون تيزهوشان ، در موارد زير مي توانيد به اعتراض اقدام نماييد.

1- اگر به كارنامه خود دسترسي پيدا كرديد و ملاحظه نموديد كه تعداد پاسخ هاي درست – غلط و نزده در كارنامه مطابق با تصوير پاسخ برگ نباشد.

2- اگر ملاحظه كرديد كه نمره كل شما در آزمون اشتباه محاسبه شده است.

3- اگر سوالي جزء مفاهيم و مباحث كتب درسي نيست.

4- اگر پاسخ يكي از سوالات در پاسخنامه اشتباه باشد.

نكته : در صورتي كه واجد شرايط و ضوابط مربوط به دوقلوها هستيد و اين ضابطه ها در حق شما اعمال نشده باشد، مي توانيد اقدام به اعتراض كنيد جهت اطلاعات بيشتر با شماره9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نماييد.

دانش آموزان گرامي در صورتي كه نسبت به نمونه سوالات آزمون تيزهوشان و نيز كارنامه خود اعتراض داريد و قصد ثبت اعتراض خود را داريد، مي توانيد اين كار را به مشاوران مركز ايران تحصيل بسپاريد. ما اعتراض شما را به راحتي و در زمان كوتاه ثبت خواهيم كرد.

شماره 9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

جهت اطلاع از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 97-98 و آخرين اخبار تيزهوشان وارد كانال اطلاع رساني ايران تحصيل شويد.

كانال نمونه سوالات آزمون تيزهوشان

كانال نمونه سوالات آزمون تيزهوشان

مطالب مرتبط :

منبع : دانلود نمونه سوالات آزمون تيزهوشان و پاسخنامه

بازدید : 235
11 زمان : 1399:2

بانك سوالات كنكور تجربي – رياضي – انساني – هنر و زبان
بانك سوالات كنكور

بانك سوالات كنكور

جهت دانلود و دريافت بانك سوالات كنكور تجربي – رياضي – انساني و هنر سال هاي گذشته و مشاوره موفقيت در كنكور با مركز مشاوره تحصيلي ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي همه روزه از 8 صبح الي 1 شب

بانك سوالات كنكور سراسري

كنكور سراسري هر سال در گروه هاي آزمايشي پنج گانه تجربي – رياضي – انساني – هنر و زبان برگزار مي شود و داوطلبان بسياري از سراسر كشور با يكديگر به رقابت مي پردازند. سوالات كنكور همانطور كه مستحضر هستيد بصورت مفهومي طرح مي گردد اما اين دليل بر اين نيست كه اين سوالات سخت و پيچيده باشند.سوالات كنكور همانطور كه گفتيم مفهومي مي باشند اما تمام اين سوالات بصورت قانوني بايد از محتواي كتب درسي طرح گردند و سوالي خارج از كتب درسي، اشكال محسوب مي شود و داوطلبان حق اعتراض دارند. در پروسه آمادگي و برنامه ريزي براي كنكور سراسري ، تست زدن از اهم واجبات است و تست هاي كنكور سال هاي گذشته، از باقي تست ها مهمتر و عالي تر مي باشند. هر سال بعد از اعلام نتايج كنكور سراسري ، سوالات و پاسخنامه آزمون در سايت سنجش در زمان معين انتشار پيدا مي كند. ما در اين مطلب قصد داريم بانك سوالات كنكور تجربي را به شما ارائه دهيم.

دانلود بانك سوالات كنكور تجربي

در صورتي كه پاسخنامه كنكور تجربي سال هاي 94 تا 96 را مي خواهيد، با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد و يا در پايين همين مطلب كامنت بگذاريد تا به شما ارائه شود. ما در اين مطلب تنها بانك سوالات كنكور تجربي را ارائه كرديم.

بانك سوالات كنكور سراسري و جزييات آزمون

كليه داوطلبان محترم در شاخه هاي رياضي – تجربي – انساني – هنر و زبان مي توانند جهت ثبت نام كنكور سراسري و دريافت نمونه سوالات آزمون هاي سراسري سال هاي گذشته با شماره هاي مركز 9099072952 و يا 9092305587 ( استان تهران) تماس بگيرند و از تجربيات رتبه هاي برتر كنكور هاي سراسري گذشته نيز بهره مند گردند ضمنا توضيحاتي در مورد كنكور سراسري اعتراض به سوالات و زمان اعلام نتايج كنكور مطرح كرده ايم كه اميدواريم براي شما داوطلبن گرامي مفيد واقع گردد.

بانك سوالات كنكور _ نحوه اعتراض به سوالات كنكور

در چه صورت اعتراض به سوالات كنكور، قابل بررسي است : دلايل اولا بايد قانع كننده و طبق قانون باشد كه يكي از اين دلايل اين است كه : سوال موجود در دفترچه سوالات نه در تمرينات و محتواي كتاب باشد و نه حتي در مفاهيم كتاب و كاملا از خارج از كتاب آمده باشد كه داوطلبان به هيچ عنوان با آن آشنايي نداشته باشند. تنها در اين صورت است كه اعتراض شما مورد قبول واقع مي شود و تجديد نظر خواهد شد. پس شما نمي توانيد تنها به اين علت كه فلان سوال در تمرين هاي كتاب نبوده است، اعتراض نماييد. زيرا احتمال دارد در مفاهيم كتاب باشد و شما اگر مفاهيم كتاب را كامل فهميده باشيد، سوالات مفهومي برايتان بيگانه نيست.

حال مراحل ثبت اعتراض نسبت به سوالات كنكور را خدمت شما عرض مي كنيم : به سايت سازمان سنجش مراجعه مي نماييد و اگر حساب كاربري نداريد، يك حساب كاربري براي خود ايجاد مي كنيد و سپس در قسمت سيستم پاسخگويي سازمان سنجش، اعتراض خود را بصورت كتبي و كاملا دقيق و با مدرك و دليل قانع كننده ثبت مي نماييد و منتظر مي مانيد تا به اعتراض شما رسيدگي شود.

در صورتي كه مايليد از نحوه اعتراض و نحوه جمع بندي كنكور بصورت دقيق مطلع شويد و يا بانك سوالات كنكور را در اختيار داشته باشيد با مركز مشاوره ايران تحصيل تماس بگيريد.

نحوه اعتراض به پاسخنامه كنكور

مستحضر باشيد كه مهلت ثبت اعتراض بسيار محدود است و زمان ثبت اعتراض از سوي سازمان اعلام مي گردد. گاهي نسبت به پاسخنامه كنكور اعتراض داريد كه آن هم بايد مطابق با دلايل قانع كننده باشد. مثلا ثابت نماييد كه پاسخ سوالي در كليد پاسخنامه به اشتباه وارد شده باشد. در اينصورت قابل پيگيري و بررسي است و مطابق روشي كه در بالا ذكر شد نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نماييد.

در صورتي كه در اين امر دچار مشكل شديد مي توانيد اين كار را به عهده كارشناسان مركز ايران تحصيل بگذاريد تا مراحل را براي شما به اتمام برسانند.

زمان اعلام نتايج كنكور سراسري 97

خوب اين روند مطابق با سال هاي قبل معمولا در تاريخ مشخصي انجام مي شود. معمولا 4 تا 6 هفته بعد از برگزاري آزمون، مي بايست منتظر اعلام نتايج كنكور باشيد كه در سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org منتشر مي گردد. در مرحله اول كارنامه اوليه كنكور سراسري 97 منتشر مي گردد كه در آن نمرات كسب شده توسط داوطلب از هر درس ذكر شده است و تعداد پاسخ هاي صحيح، پاسخ هاي غلط و تعداد سوالات بي پاسخ و … ذكر شده است.

در مرحله بعد دفترچه انتخاب رشته كنكور داخل سايت سازمان سنجش منتشر مي شود كه داوطلباني كه در انتخاب رشته دانشگاه ها مجاز شده اند مي توانند در مدت زمان معين اقدام به انتخاب رشته كنكور سراسري 97 و نيز انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 كنند. داوطلبان عزيز مي توانيد در اين مدت زمان 4 هفته اي كه از زمان برگزاري كنكور سراسري 97 تا اعلام نتايج كنكور باقي است، با استفاده از نرم افزار تخمين رتبه كنكور سراسري و تخمين رتبه دانشگاه آزاد، رتبه احتمالي خود را حدس بزنند و با ذهن بازتري اقدام به انتخاب رشته نمايند.

داوطلبان گرامي مي توانيد با عضويت در كانال تلگرام ايران تحصيل از رمان دقيق برگزاري كنكور سراسري و دانشگاه آزاد مطلع شويد.

بانك سوالات كنكور

بانك سوالات كنكور

جهت دانلود و دريافت بانك سوالات كنكور تجربي – رياضي – انساني و هنر سال هاي گذشته و مشاوره موفقيت در كنكور با مركز مشاوره تحصيلي ايران تحصيل تماس بگيريد

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي همه روزه از 8 صبح الي 1 شب

مقالاتي مختصر و مفيد جهت موفقيت شما داوطلبان گرامي در آزمون سراسري

بازدید : 233
11 زمان : 1399:2

روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور
روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

جهت اطلاع از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور با شماره هاي زير تماس بگيريد :

9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي همه روزه 8 صبح الي 12 شب

داوطلباني كه درصدد كسب موفقيت در كنكور سراسري هستند، دارا بودن مهارت تحصيلي جهت موفقيت در كنكور تنها كافي نيست ، آنچه كه شما بايد به آن توجه داشته باشيد و با كمك از آن نحوه مطالعه دروس و مهارت تحصيلي خود را بالا ببريد ، استفاده از تجربيات افرادي است كه سال هاي قبل در كنكور سراسري موفقيت در كنكور را تجربه كرده اند و رتبه هاي برتر كنكور را به خود اختصاص داده اند و شما داوطلب عزيز با پيگيري تجربيات رتبه هاي برتر ، مي توانيد كارايي خود را در امر تحصيل ارتقاء دهيد . در اين مقاله سعي شده است كه مهمترين و كاربردي ترين تجربيات و روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور براساس اهميت و تاثيرگذاري و روش هاي تست زني بدون معلومات ذكر شود .

روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور سراسري

1- اولين مورد روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : داشتن يك برنامه‌ ريزي همه جانبه و بي عيب و نقص و اطلاع از بهترين ساعات مطالعه كنكور است.

2- بعد از برنامه ريزي، داشتن سعي و كوشش فراوان در درس خواندن و وجود يك محرك قوي در شخص براي به جلو راندن او در اين راه دومين روش از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

3- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور ، پيروي از نظم، هميشه و در همه موارد و ناظم بودن به تمامي اعمال خود مي باشد.

4- برخورداري از پشتيباني و همياري خانواده

5- ترغيب از سوي خانواده و اطرافيان به رقابت سالم و درس خواندن

6- ششمين مورد از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : دنبال نمودن تمامي كارهاي زندگي روزمره و بويژه درس خواندن، با برنامه ريزي دقيق و پيگيرانه

7- يكي ديگر از موارد و روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور ، راسخ بودن در تصميمات مهم و سرنوشت ساز و دارا بودن اعتماد به نفس بالا مي باشد.

8- قرار ندادن تفريح و سرگرمي در اولويت اول كارها و فعاليت هاي روزمره از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

9- دارا بودن يك شخصيت پابرجا و استوار

10- از دست ندادن قوه تصميم گيري در رويارويي با مشكلات درسي و بهره بردن از كمترين امكانات و برآمدن براي حل آنها از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

11- يكي از مهمترين روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور درنظر گرفتن كتب درسي به عنوان معتبرترين و مهمترين مرجع كنكور مي باشد.

12- يازدهمين مورد از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : قرار دادن تفريحات سالمي همچون، ورزش و گردش در طبيعت در برنامه خود به منظور كسب انرژي براي از سرگيري مطالعات درسي خود.

13- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : ياري گرفتن از ديگر كتاب هاي كمك آموزشي، علاوه بر كتاب هاي درسي و تست هاي كنكور، براي تفهيم و تسلط بيشتر بر مطالب (كه البته اين مورد تنها ۳۰ درصد از داوطلبان را بر اساس نيازهايشان پوشش مي دهد)

14- در نظر گرفتن تست هاي كنكورهاي آزاد و سراسري سال هاي گذشته بعنوان دومين مرجع كنكور نيز از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

15- از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : سختكوش و پركار بودن در مدرسه و امور تحصيلي

16- اهميت دادن به كيفيت مطالعات درسي بيش از كميت آن و مطالعه و يادگيري دروس و مفاهيم به صورت عميق و با دقت فراوان

مشاوره قبولي در كنكور را از مشاوران مجرب ايران تحصيل بخواهيد.

شماره 9099072952 و در صورت شلوغي خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

17- يادگيري مطالب در هنگام تدريس در كلاس درس و داشتن تمركز حواس و دقت بالا در كلاس از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

18- از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : حل نمودن تمامي سوال هاي كتاب درسي و اهميت دادن به تمامي پاورقي ها، جداول، اشكال و مطالب آمده در حاشيه كتاب هاست.

19- نوزدهمين مورد از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : قرار دادن انجام تكاليف درسي در اولويت كارهاي خود و انجام دادن فعاليت هاي كلاسي از روي نظم و ترتيب و بطور پيوسته است.

20- انجام مطالعه دروس در زمان برنامه ريزي شده از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

21- گردآوري و كامل نمودن نكات مهم درسي را فراموش نكنيد.

22- استفاده مداوم از روش هاي علامت گذاري نكات مهم، در حاشيه نوشتن فرمول ها و مضامين اصلي در كتاب ها و نت برداري از مطالب مهم

23- يكي ديگر از تكنيك هاي مطالعه رتبه هاي برتر كنكور : حل نمودن تمامي سوال هايي است كه در كتاب هاي درسي به عنوان مثال آورده شده است.

24- اكثر افراد تك رقمي كنكور، خطاهاي چاپي و اشكالات اساسي و جزئي در مطالب كتب درسي را كشف مي كردند.

25- از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : مطالعه كتب درسي در طول روز، به صورتيكه 20% افراد تك رقمي كنكور، اكثر كتب درسي، 40% دو الي سه كتاب درسي و 40% ديگر يك كتاب درسي را با توجه به برنامه ريزي هاي خود مطالعه مي كردند.

26- استفاده از راه حل هاي تشريحي در اكثر موارد و استفاده حساب شده از فرمول هاي تستي به طوريكه تا قبل از عيد كمتر و بعد از عيد راه حل هاي تستي پركاربرد را استفاده مي نمودند.

27- از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : حل نمودن مسائل دروس رياضي در مدت زماني طولاني تر و به مرور، زيرا تسلط كامل بر اين درس و يادگيري مطالب آن به يكباره و در مدت زمان كم امكان پذير نخواهد بود.

28- دست كم نگرفتن مشكلات درسي و توجه ويژه به آنها داشتن، حل نمودن هرچه بيشتر مسائل در زمينه اي كه دچار ضعف هستند و از سر راه برداشتن آن به ياري دوستان و معلمين از ديگر از ديگر روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

29- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : حل نمودن مسائل درسي از چندين روش و راضي نبودن تنها به يك روش است كه نشان دهنده پشتكار در جهت فهم واقعي يك درس است.

30- افراد تك رقمي كنكور با پيدا نمودن راه حل مسائل درسي با فكر كردن و در صورتيكه به نتيجه مطلوب دست نيافتند، درصدد كمك از ديگران برمي خواستند.

مشاوران مركز ايران تحصيل مي توانند با ارائه خدمات مختلف چون مشاوره موفقيت در كنكور سراسريبرنامه ريزي كنكور سراسري و مصاحبه با نفرات برتر كنكور به شما داوطلبان در رسيدن به اهداف تحصيلي ياري نمايند. كافيست از هر گوشه از ايران كه هستيد تماس بگيريد.

31- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور اين است كه افراد تك رقمي كنكور آن دسته از تست هايي كه در آنها مشكل داشتند، در فرصتي ديگر مجدد حل مي كردند.

32- افراد تك رقمي يكي از اصولي كه رعايت مي كنند اين است كه قبل از عيد تنها به درس خواندن اختصاص مي دهند و تست زدن را به بعد از عيد موكول مي كنند.

33- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : تست هايي كه پاسخ مي دادند را مجددا به دقت مطالعه مي كردند تا نكات مهم آنها را يادداشت برداري كنند حتي تست هايي كه جوابشان را درست زده بودند را نيز مطالعه مي كردند.

34- آنها براي حل تست هاي مشابه روش خاصي داشتند. اين نوع تست ها را دسته بندي مي كردند و نوبت به نوبت و در فواصل مختلف به حل آنها مي پرداختند.

35- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : آيا مي دانيد 15 درصد از افراد تك رقمي بدون برنامه زمان بندي شده، دروس خود را مي خواندند؟ درست است.. آنها هر زمان كه از يك درس خسته مي شدند سرغ درس بعدي مي رفتند. اما 85 درصد از اين افراد براي مطالعه دروس طبق برنامه زمان بندي شده پيش مي رفتند.

36- افراد تك رقمي، به امتحانات مدرسه زياد اهميت مي دادند و با جديت تلاش ميكردند تا نمره عالي كسب نمايند. پس اين نيز يكي از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور است.

37- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : آنها دروس عمومي و اختصاصي را جدا جدا نمي خواندند بلكه روزانه از هر دو نوع دروس در برنامه خود گنجانده بودند. البته نسبت دروس اختصاصي به دروس عمومي 3 به 1 يا 4 به 1 بود تا بتوانند دروس اختصاصي را تا قبل از عيد به اتمام برسانند.

38- آنها حتما و با جديت در آزمون هاي آزمايشي شركت مي كردند و بعد از آزمون اشكالات خود را پيدا مي كردند و سريعا با مطالعه بيشتر رفع مي كردند. اين نيز از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور مي باشد. شركت در آزمون هاي آزمايشي براي آنها به دلايل مختلفي بود از جمله : از بين بردن استرس – آشنا شدن با شرايط آزمون سراسري – آشنايي با نوع سوالات كنكور – مديريت زمان

39- يكي ديگر از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور : آنها مطالعه دروس پايه و پيش دانشگاهي را بطور مساوي و البته بر اساس نقاط قوت و ضعف خود مطالعه مي كردند.

40- آخرين مورد از روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور اين است كه افراد تك رقمي كنكور با توجه به آمادگي و پشتكاري كه داشتند اين انتظار را از خود داشتند كه رتبه هاي تك رقمي كسب كنند اما زماني كه در آزمون هاي آزمايشي شركت نمودند نظرشان اين بود كه رتبه هاي خوبي بدست مي آورند.

كانال اطلاع رساني روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

كانال اطلاع رساني روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

مطالب مرتبط :

مشاوره تضميني كنكور 98

همه چيز درباره كنكور رياضي

بهترين روش مطالعه رياضي كنكور

موفقيت در كنكور در كمترين زمان

چگونه تست بزنيم

چگونه رشته پزشكي قبول شويم ؟

انتخاب رشته كنكور سراسري

شرايط انتخاب رشته تجربي نهم

روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

منبع : روش هاي درس خواندن رتبه هاي برتر كنكور

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 25422
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی